Blogger 提供.
RSS

Day 1 - Dinner Buffet at Flavors



放低行李,係時候食晚飯了。之前已經bookRenaissance Hotel裡面的FlavorsbuffetHSBC credit card做緊promotion:  2 persons 50% discount, 3 persons 30% discount, 4 persons 25% discount, 5-15 persons 20% discount , 小朋友4歲以下免費。 Lee餐食左約HK$500, 抵呀﹗






我的頭號至愛鵝肝任食,大大塊,整得好鬼香脆, 勁正﹗
我同老公每人都食左4塊, 如果唔係驚高膽固醇, 實食多幾塊啫。而家見返張相都流口水


lee d 海鮮我唔食得, 有d side tim, 但老公就勁拆佢d 蟹腳

lee個即叫即燒海鮮都唔錯架

 



即煮意粉- 我叫左碟白汁墨魚麵比小靖軒食, 食到lam lam脷



 
黎得泰國就梗係唔少得d 辣野la, 如咖哩、冬陰公


當然唔少得我至愛的壽司和魚生啦


果汁任飲, 我最鐘意飲佢的番石榴汁, 好香好好飲

蛋糕、甜品整得細細舊, 可以食多幾件







lee度的雪糕、甜品及生果都有好多選擇

佢的芒果糯米飯好味

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 留言:

發佈留言