Blogger 提供.
RSS

克羅地亞之旅

返來啦﹗一連13天的Croatia之旅終於結束了﹗真是不捨得﹗

今次的行程大致順利,但就落了兩日雨,一日是在Vis (攪到睇唔到藍洞),一日在十六湖國家公園,其他的都很順利。這個國家真的值得去睇下,真的好靚呀﹗










全程最令我失望的,就是架飛機。今次是乘搭德國漢莎航空的,從香港飛到慕尼黑,然後轉機到克羅地亞首都Zagreb。我搭了多次長途飛機,都未試過這樣的。第一,架飛機很細,一行得8個位,就好似人地搭短程機咁細。第二,坐十幾個鐘頭機,居然無獨立電視睇,只有幾部電視吊在第一行位上,電影都無套比你睇,仲要成機都熄晒燈睡覺時,但部電視還開著,不停的閃下閃下,擾人清夢,很是討厭﹗還有座位很窄,膊頭撞膊頭,坐得很不舒適。睡到半夜去找東西食,只見到有nuts及生果食、有野飲,其他東西欠奉。最後他們仲掟爛了我個行李箱,條拖斷左,他們話會幫我整番喎。本來我還抱怨它無提供牙刷牙膏的,但後來聽人講話而家唔興派,所以就算啦。

轉機果程仲慘,居然係螺旋槳飛機,好舊又勁噪,攪到我隻耳仔”轟轟”聲,搭到我們心驚膽跳,真是怕怕﹗機票連稅$7400都唔算特別平啫,但有咁的代遇,我諗我唔會再搭德航law﹗




去到慕尼黑果日好早,在等轉機期間睇到的日出。






等我整理好d相片,再同大家分享下丫。 遲d Poohpooh會首度亮相係到架﹗

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 留言:

發佈留言